1. #1
    تاریخ عضویت
    بهمن 1399
    محل سکونت
    استان بوشهر
    مدل خودرو
    پارس tu5 99
    نوشته
    1

    مشکل با دمای آب پژو پارس tu5 صفر یورو5

    سلام. یه پژو پارس tu صفر چند روزی میشه که از نمایندگی تحویل گرفتم. یه مشکل داره که بشدت روی مخه.

    دمای آبش بین سه تا چهار دقیقه بعد از روشن کردن به خط وسط می رسه و رد میشه. و وقتی به خط بعد از وسط میرسه فن شروع به کار میکنه و دما رو تا کمی بالاتر از خط وسط پایین میاره و باز خاموش میشه. (یعنی اگه ابتدا تا انتهای درجه آمپر رو چهار قسمت کنیم، تقریبا روی خط سوم یا یکی مونده به آخر فن میزنه!)

    هرچی میرم نمایندگی و چک میکنه میگه عادیه و به موقع فن میزنه و همون حرف همیشگی رو میزنن که بخاطر استاندارد آلایندگیه!

    توی جاده که میرونم کمی بالاتر از وسط می ایسته ولی توی شهر همش میره بالا.

    ** و مشکل حاد دیگه ای که بارها دیدم؛ ماشین. رو روی آمپر وسط خاموش میکنم. پنج دیقه ده دیقه ی دیگه که میام روشن کنم و حرکت کنم میبینم که دمای آب بسیار بسیار بالا رفته درحالت خاموش بودن و سیستم خنک کننده هم اصلا درگیر نشده...

    خلاصه که خیلی نگرانم کرده. اونم ما که جنوب هستیم... الان زمستونش اینه تابستون میخواد چیکار کنه نمیدونم.


    دوستان راه حل چیه؟

    نکته: تا الان ef7 داشتم و دمای بالاتر از خط اول آمپر رو ندیده بودم کلا...!
    ویرایش توسط Seyedmohamad9575 : 8 بهمن 1399 در ساعت 10:34

  2. # ADS
    مشکل با دمای آب پژو پارس tu5 صفر یورو5
    آگهی بازرگانی تبلیغات هوشمند
    تاریخ عضویت
    امسال
    محل سکونت
    tuningforum.ir
    نوشته
    1026
     
  3. #2
    تاریخ عضویت
    فروردین 1400
    محل سکونت
    تهران
    مدل خودرو
    پژو پارس
    نوشته
    1
    نقل قول نقل قول از Seyedmohamad9575 نمایش پست ها
    سلام. یه پژو پارس tu صفر چند روزی میشه که از نمایندگی تحویل گرفتم. یه مشکل داره که بشدت روی مخه.

    دمای آبش بین سه تا چهار دقیقه بعد از روشن کردن به خط وسط می رسه و رد میشه. و وقتی به خط بعد از وسط میرسه فن شروع به کار میکنه و دما رو تا کمی بالاتر از خط وسط پایین میاره و باز خاموش میشه. (یعنی اگه ابتدا تا انتهای درجه آمپر رو چهار قسمت کنیم، تقریبا روی خط سوم یا یکی مونده به آخر فن میزنه!)

    هرچی میرم نمایندگی و چک میکنه میگه عادیه و به موقع فن میزنه و همون حرف همیشگی رو میزنن که بخاطر استاندارد آلایندگیه!

    توی جاده که میرونم کمی بالاتر از وسط می ایسته ولی توی شهر همش میره بالا.

    ** و مشکل حاد دیگه ای که بارها دیدم؛ ماشین. رو روی آمپر وسط خاموش میکنم. پنج دیقه ده دیقه ی دیگه که میام روشن کنم و حرکت کنم میبینم که دمای آب بسیار بسیار بالا رفته درحالت خاموش بودن و سیستم خنک کننده هم اصلا درگیر نشده...

    خلاصه که خیلی نگرانم کرده. اونم ما که جنوب هستیم... الان زمستونش اینه تابستون میخواد چیکار کنه نمیدونم.

    دوستان راه حل چیه؟

    نکته: تا الان ef7 داشتم و دمای بالاتر از خط اول آمپر رو ندیده بودم کلا...!
    دمای کارکرد فن ماشینتو با ریمپ بیار روی ۸۸ درجه بزنه

  4. #3
    تاریخ عضویت
    خرداد 1401
    نوشته
    1
    نقل قول نقل قول از mfor نمایش پست ها
    دمای کارکرد فن ماشینتو با ریمپ بیار روی ۸۸ درجه بزنه
    سلام منم دقیقا همین مشکلو دارم لطفاً راهنمایی کنید که چکار باید کنیم

  5. #4
    تاریخ عضویت
    دی 1401
    نوشته
    1
    منم پارس تیوفایو مدل ۴۰۰ دارم و همین مشکل رو از روز اول داشتم از چندتا نمایندگی سوال کردم گفتند عادیه و نگران نباش. چون برا پارسهای تیوفایو مدل بالا ایسیو رو اینطور برنامه دادن که آمپر از وسط که رد شد فن بزرگ بیاد سرویس و تا حالا مشکلی برنخورده. خیالتون راحت موردی نداره

بهترین بک لینک - سئو سایت - سفارش رپورتاژ آگهی - خرید آنتی ویروس - سیگنال فارکس تلگرام - خرید لایسنس نود 32 - دکتر اورولوژی تهران -
وان ایکس بت
خرید گوشی آیفون -
سایت بازی انفجار
سایت بت
جت بت
سایت enfejar
jetbet
تحلیل بیت کوین -
سایت پیش بینی فوتبال
منابع آزمون آیلتس -
سیب بت
بهترین بروکر فارکس - سایت تتر -
بازی انفجار
ردیاب - دانلود تراست والت - استخر پیش ساخته - دانلود سریال هیلو -
پوکر
betball90
بازی انفجار
سایت جت بت
سایت انفجار
آموزش تعمیرات موبایل شیراز - قرص تاخیری -
سایت انفجار
بلوک سبک - فلزیاب - نیازیها -
betorward
وان ایکس بت
مجله ارژنگ - مجله فانوس فکر - مجله نارمک - مجله تهران نو -
سایت jetbet
اخبار روز - بروز ترین

ورود

ورود